Історія ЕрАЗ

На початку 60 –років минулого століття у Єревані почали будувати завод «Автопогрузчик». 31 грудня 1964 року кабінет міністрів Армянської РСР видав постанову № 1084, згідно якої на базі «Автопогрузчика» створено завод з виробництва автомобілів-фургонів вантажопідйомністю 0,8-1,0 тонн. 10 вересня 1965 року завод отримав офіційну назву «Єреванський автомобільний завод».

Протягом 1965 року 66 співробітників пройшли навчання на базі заводів РАФ та УАЗ. І вже у квітні 1966 року було зібрано перші два фургони ЄрАЗ-762, створені на базі ризького РАФ-977К. До грудня вже було виготовлено 36 автівок, а за 1967 рік - 1000. Згодом на заводі розпочали випуск модернізованих моделей: ЕрАЗ-762А у 1971 році; ЕрАЗ-762Б у 1976 та ЕрАЗ-762В у 1979. Крім них, невеликими партіями сходили з конвеєра ЕрАЗ-762Р (рефрижератор), ЕрАЗ-762ВГП (5-місний вантажопасажирський) та «двокабінний» ЕрАЗ-762ВДП (бортовий легкий вантажний).

У квітні 1982 року з конвеєра зійшов 100 тисячний фургон, а у 1987 році було випущено максимальну кількість автівок за рік – 16 111.

Для того щоб освоїти випуск нових моделей (ЕрАЗ-3730, 37301 та 3218) у 80-х роках на заводі розпочато реконструкцію. Але випускати їх розпочали аж у 1995 році, коли завод був приватизований і реорганізований у Акціонерне Товариство «ЕрАЗ».

У 2002 році підприємство збанрутувало і випуск автомоблів було припинено… назажди.

Фотогалерея