Статті

OLD CAR LAND 2016 у Києві. Частина 2 (Аеродромна спецтехніка).

Окрім ретро-автомобілей та літаків, вертольотів також здивувала аеродромна спецтехніка. Це машини, що допомагають обслуговувати аеродром, літаки та пасажирів. Серед них машини для прибирання з поверхні злітно-посадкової смуги снігу або льоду, аеродромні пожежні машини, машини супроводу, аеродромні тягачі, паливозаправники та ін. Найбільше здивувала аеродромно-прибиральна машина ДЕ-224 на базі скрепера МоАЗ-546П (випускалась в 1975-1979 р.р.). Таких машин випустили всього лише 20 екземплярів!!! Не кожен день доводиться бачити подібну техніку.


зліва-направо ЗІЛ-131 (УПГ-300), КраЗ-255 (вітрова машина), ЗІЛ-131 (УМП-350-131), КрАЗ-255 (аеродромний тягач)

OLD CAR LAND 2016 у Києві. Частина 1.

От ми і побували на фестивалі ретро-автомобілів Old Car Land, котрий відбувся в Києві 22-24 квітня на території музею авіації. Як на мене це був насправді масштабний фестиваль, на котрому було понад 600 експонатів, як і заявлялось. Хочеться сказати величезне дякую всім хто прийняв участь в організації, ну і звичайно самим учасникам ретро-виставки, котрі були неперевершені. Насправді було дуже багато ретро-авто, найближчим часом напишемо статті з фотозвітом про вантажні, легкові авто, транспорт та спецтехніку, військові автомобілі, мотоцикли і  т.д. Можливо навіть зробимо статті окремо про радянський, європейський та американський автопром.

Єдине хочеться відмітити, що було дуже мало польського автопрому, буквально одиниці (запам'яталась хіба що Nysa), хоча по вулицях Львова їх дуже багато їздить, зокрема не було моєї улюбленої марки Syrena. Також не довелось побачити жодної барбухайки (Чернігів, Кубань, КАвЗ), ЛуАЗа (окрім єдиного 969А). А, загалом, була чудова атмосфера, крім того всього повезло з погодою. Величезну кількість авто доводилось раніше бачити хіба в гарних глянцевих автокаталогах. Насправді були сильно вражені, дякуємо за купу неповторних емоцій. Тепер з нетерпінням чекаємо на Leopolis Grand Prix, що відбудеться у нашому рідному Львові 3-5 червня 2016 року. Щоб довго не розповідати, пропонуємо Вам переглянути декілька загальних фото з виставки.

P. S. Окрім ретро-автомобілей ми ще побували і в чудовому музеї авіації, в котрому були вперше. Треба буде якось ще окремо завітати до нього, так як акцент був явно не на їх користь :).

OLD CAR LAND 2016

На цих вихідних (22-24 квітня) в Києві у Державному музеї авіації відбудеться фестиваль ретроавтомобілів. Ми трішки вагались їхати на цю подію чи ні, але потім прийняли участь у розіграші квитків на Facebook і виграли 2 квитки. Ми давно хотіли побувати на подібному дійстві, але якось ніколи не вистачає часу, а це було як знак, що пора.

Piaggio - дивний малюк з цікавою історією.

Сьогодні стаття буде присвячена одному з малюків італійського автопрому, про існування котрого до недавнього часу я зовсім не здогадувалась, а саме про Piaggio. Це італійська машинобудівна компанія, відомий виробник мотоциклів та моторолерів, штаб-квартира котрої знаходиться в місті Понтедера (провінція Піза, Тоскана).

Автомобілі БелАЗ або розмір має значення.

Навколо нас безліч автомобілів. В місті, селі, на трасі... Одні поспішають, інші неквапливо перевозять важкий вантаж, а деякі просто стоять. Всі вони різні за призначенням, розмірами, зрештою навіть кольорами. Проте іноді трапляються насправді незвичні автомобілі, справжні мастодонти у порівнянні зі іншими.

Одні з таких - кар'єрні самоскиди БелАЗ. У першу чергу хотілось би трішки поговорити про БелАЗ 540-серії, бо власне ці машини сформували такий вигляд БелАЗ до якого ми усі звикли. По перше, це була перша самостійно спроектована Жодинськими інженерами машина. По друге, інженери вирішили змінити традиційну для вантажівок того часу схему коли перед кабіною водія був довгий капот як у МАЗ-525 та МАЗ-530. Це і не дивно, адже при збільшенні вантажопідйомності збільшувалась і сама машина, а при такій компоновці вона ставала занадто довгою, важкою, неповороткою. Перший БелАЗ-540 побачив світ у 1961 році. Його потужний 360-сильний дизельний двигун був розміщений поруч із кабіною водія, що значно покращувало характеристики самоскида. 52 роки по тому, у 2013 році, Білоруський автомобільний завод представив світу найбільший у світі самоскид БелАЗ-75710 вантажопідйомністю 450 тон. Безперечно, у ньому застосовані усі найсучасніші технології, кожен вузол та агрегат змінився, покращився, конструктивно переробився, але риси притаманні своєму прапрапрадідусю цей велетень не втратив.

"Наш" БелАЗ-7522 прийшов у 80-і роки на зміну "540" серії.

СХ-2 або Снігоочисник Харківський

Функціонування будь якого громадського транспорту, окрім, власне самого транспорту для перевезення пасажирів, неможливе без спеціальних технічних засобів, які виконують найрізноманітніші функції.

Сьогодні ми розкажемо про снігоочисник трамвайних колій СХ-2. Колись – коли сніг випадав взимку (а не у березні і листопаді, як тепер frown) і вкривав колії шаром в кількадесят сантимерів – снігочисники були життєво необхідними, оскільки без них трамваї рухатись не могли.