Історія ІЖ

Будівництво заводу розпочалося у 1965 році «для створення внутрішньої конкуренції автомобілям АЗЛК та ВАЗ», хоча це якась дивна була конкуренція… радянська)

Прийнято вважати, що 12 грудня 1966 року з конвеєра зійшла перша автівка! Це був «Москвич-408». До кінця року було зібрано близько 300 таких авто.

І тут виникає запитання: з якого конвеєра? - процес виробництва був на базі НДІ «Прогресс»… а самі машини складались «…методом отвёрточной сборки...» із деталей, які поставлялись із заводу «АЗЛК»… бо цехи заводу добудовувались. Це зараз такі питання виникають, а колись це все було нормально… «Партия сказала: надо! Комсомол ответил: есть!» і все. Хто не застав – той не зрозуміє… на щастя. Але ми відволіклись.

З 1967 по 1971 рік почали працювати власні лінії (конвеєрні, зварочні, фарбувальні і т.д.), які будувались з допомогою спеціалістів фірми Renault. В грудні 1967 вже з’явилась нова модель «Москвич-412», яка відрізнялась від «московської» кращою якістю зборки, деякими технічними деталями та наявністю радіоприймача «Урал» :). До кінця року було випущено 204 машини.

Фотогалерея