Історія КАвЗ

У 1953 році у місті Курган почали будувати завод, який мав би працювати на оборонний комплекс. Та через чотири роки його було перепрофільовано. 19 вересня 1957 року з Павлівського автобусного заводу в Курган було передано виробництво автобусу марки ПАЗ-651 (на базі вантажівки ГАЗ-51). Так з'явився капотний автобус КАвЗ-651. 14 січня 1958 року з конвеєру Курганського автобусного заводу зійшов перший автобус. За перший рік на заводі було виготовлено 508 автобусів, за другий – 1511. Протягом перших п'яти років КАвЗ вийшов на проектовану потужність – 5 000 на рік. За 10 років було виготовлено 50 000 автобусів.

У кінці 60-х років, коли ГАЗ почав переходити на виробництво нових вантажівок ГАЗ-53А, на заводі у Кургані почали готуватись до випуску нової моделі його на базі – КАвЗ-685 (який згодом було перейменовано на КАвЗ-3270). Серійний випуск даної моделі розпочали у 1973 році.

У 1962 році на заводі розпочали розробку нової моделі, яка отримала назву КАвЗ-3100 «Сибир». Експериментальний зразок було виготовлено у травні 1963 року. У липні розпочались випробування КАвЗ 3100 (разом з КАвЗ 685). Всього було виготовлено 28 таких автобусів. Останній з них «доживав» віку в садовому товаристві як сарай… справжній автозавр :(

Фотогалерея