Історія Zuk

Якщо почитати історію виникнення будь якої автомарки – стає очевидним, що заводи повставали найчастіше з двох причин – по перше: тому, що був «хтось, хто мав мрію…», а по друге: просто тому, що була потреба… Завод у Любліні виник власне через другу причину.

Згідно програми уряду Польщі по будівництву центрального промислового району у 1938 році в дільниці Tatary почали будувати завод вантажних та легкових авто. Завод будувала найбільша промислова фірмі Lilpop, Rau i Loewenstein (LRL), яка у 1936 році підписала ліцензійну угоду з General Motors Corporation. Згідно угоди, в Польщі мали вироблятись автомобілі марок Opel, Opel Kadett, Buick, Chevrolet, автобуси та вантажівки. Втіленню цього проекту завадила війна. До початку 1939 року вже були готові кілька цехів і котельня...

Тільки у 1950 році було засновано державне підприємство Fabryka Samochodów Ciężarowych w Lublinie. Перший автомобіль - Lublin – 51 (виготовлений за радянською ліцензією), зійшов з конвеєра 7-го листопада 1951 року. Всього за 9 років було випущено 17 500 автомобілів даної моделі.

У 1956 році у FSC почали розробку цілковито нового вантажного автомобіля на базі Warszawa M-20. На початку проектом керував інженер Роман Скварек (Roman Skwarek), а згодом Станіслав Таньскі (Stanisław Tański). Прототип, отримав назву Żuk A03 і вперше був представлений на Міжнародній виставці у Познані (Międzynarodowe Targi Poznańskie) у 1958 році.

Фотогалерея