На початку 1920-х років Йорген Рассмусен заснував маленьку фабрику Framo у місті Франкенберг. Цей завод випускав різні вузли мотоциклів для іншої німецької марки – DKW. Трохи пізніше завод розпочав випускати власні автомобілі – триколісні фургони, але, на базі тих самих DKW. Ці «автомобілі» мали вантажопідйомність 350 кг. Виробляти їх припинили у 1943 році. В 1945 році, завод у радянській зоні окупації Німеччини, через що був націоналізований та включений в об’єднання «IFA».
У 1951 році з конвеєра зійшла нова модель «Framo V901», а в 1954-ому і Framo V901/2. Проте в 1957-ому році випуск цих автомобілів припинився, тому що фірма змінила назву на «VEB Barkas-Werke». Повністю перейменували завод у 1961 році і відтоді штаб-квартира знаходиться у м. Хемніці. Зразу ж після заснування (у 1961-ому) вийшов серійний автомобіль Barkas B1000. Цей мікроавтобус мав дуже багато модифікацій, а саме: Barkas B1000FR – шасі для надбудов, Barkas B1000HP – бортова вантажівка, Barkas B1000KA – пожежний, Barkas B1000KB – мікроавтобус, Barkas B1000KK – швидка допомога та багато інших. Загалом з конвеєра зійшло 175740 автомобілів Barkas B1000.
У 1991 році компанія визнала себе банкрутом, і припинила діяльність.