Аеродромний підігрівач МП-300
Першим аеродромним моторним підігрівачем був МП-300 на шасі ГАЗ-51А. Він служив для розігріву гарячим повітрям двигунів, кабін та салонів літаків. Все обладнання підігрівача було встановлено у спеціальному металевому кузові-фургоні. Потужний калорифер, працював на авіаційному паливі. Відцентровий вентилятор спершу подавав атмосферне повітря на кільцеві стінки калорифера, а нагріте до 80 - 120 ° С повітря по п'яти широких рукавах подавалось до об'єктів, що потрібно було обігріти. У верхній частині кузова обігрівача видно п'ять вихідних труб, у які під'єднювались довгі рукави з прогумованої тканини. Саме по ним і подавалось гаряче повітря. Для полегшення роботи з рукавами у задній частині машини є відкидний майданчик. Моторний підігрівач МП-300 був найпотужнішим на той час і використовувався у військовій та цивільній авіації. Його теплопродуктивність складала 350000 ккал/год. МП-300 ліг в основу більш сучасного підігрівача УМП-350-131 на шасі ЗиЛ-131.
Коментарі
Андрій
23.05.2024
Додати новий коментар