Історія ГАЗ
Довгий час авто з таким логотипом були символом... символом добробуту і успішності, бо вирізняли власників «з маси», але був час, коли вони були знаком біди – «чорною міткою».
Спочатку події розгортались дуже стрімко – «форсовано»… 4 березня 1929 року керівництвом СРСР було прийняте рішення про початок будівництва автомобілебудівного заводу. Вже у квітні під нього вибрали місце – Нижній Новгород. А 31 травня заключили договір з компанією Форд Мотор Компані (англ. Ford Motor Company) про технічну допомогу при організації та налагодженні масового виробництва легкових автомобілів типу "Ford-А" і вантажних типу "Ford-АА". Перший камінь було закладено 2-го травня 1930 року, а вже 1 січня 1932 року Нижньогородський автомобільний завод (НАЗ) запрацював. Тобто його збудували за 18 місяців!
29 січня 1932 року з конвеєра зійшла перша вантажівка НАЗ-АА, яка згодом отримав назву ГАЗ-АА. Тут, напевне, потрібно нагадати, що м. Нижній Новгород з 7 жовтня 1932 до 22 жовтня 1990 року називався Горький – відповідно і завод у 1932 році було перейменовано, через що й усі моделі моделі отримали абревіатуру ГАЗ. Повертаючись до наших авто: у грудні того ж таки 1932 року за кресленнями Ford-а на ГАЗі почали збирати легковики - ГАЗ-А.
17 квітня 1935 року з конвеєру зійшов стотисячний автомобіль.