Історія автомобільних шин

Автошина — одна з головних запчастин автомобіля. Вона встановлюється на обід колеса, і накачується повітрям, або іншим газом під тиском.

Першу у світі гумову шину розробив Роберт Томсон у 1846 році. Ця шина надівалась на дерев'яний обід з дерев'яними спицями. Складалася вона з двох деталей: камери та зовнішнього покриття. У 1873 році, після смерті Роберта, про його винахід усі забули, проте у 1888 р. гумова шина була винайдена вдруге, шотландцем Джоном Данлопом. Він хотів надіти її на триколісний велосипед свого 10-літнього сина. Це був обруч, зроблений зі шланга для поливання саду, надутий повітрям. Камера надягалась на металевий обід зі спицями, обмотуючи її разом з ободом прогумованої парусини, що утворює каркас шини, в проміжках між спицями. А у червні 1889 р. Вільям Хьюм виступив у перегонах на велосипеді з пневматичними шинами. Хоч він і вважався середнім гонщиком, однак виграв усі три перегони в яких брав участь. У 1891 році Чальд Кінгстон Велч винайшов шину з дротяним бортом, запропонував розділити камери та шини, вставляти в краї шин дротові кільця. У 1910-х відкрилось багато відомих виробників: Dunlop, Michelin, Goodyear, Firestone, BFGoodrich, Continental, Pirelli. В 1948 році було відкриття нейлонової кордової тканини. А в 1970-х придумали сталеве волокно та активне застосування його у шинах.

Рано или поздно любые шины изнашиваются и нужны новые, качественные, ведь от них зависит жизнь всех, кто находится в транспортном средстве. Если Вам нужен подбор колёс по машине, то можете воспользоваться такой услугой и подобрать шины, как на старые, так и на самые новые авто.

Додати новий коментар