Історія Multicar

Дивлячись на ці машинки, у мене особисто, виникає асоціація з мурашкою (маленьке, а таке роботяще), і ще, думається, що кращої назви годі було знайти!

Підприємство було засноване у 1920 як майстерні ADE (власник і засновник Arthur Ade). На початках там виготовляли трейлери та сільськогосподарські машини. Після закінчення Другої світової війни фірма відновила роботу під назвою «Geratebau Waltershausen», щоправда через 2 роки назву було змінено на «VEB Fahrzeugwerk Waltershausen» і так вже було до 1991 року.

У 1956 році на підприємстві почали виробляти дизельні карти Diesel Ant (як бачимо мої асоціації невипадкові), що були розроблені у Industriewerke Ludwigsfelde. Фактично це були електрокари із дизельним двигуном. У 1958 році вперше з'явились автомобілі під маркою «Multicar» - це був M21. За шість років з конвеєра зійшло понад 14 тис. 21-х, і було запущено у виробництво нову модель — М22, яка вироблялась більше 10 років. На основі Multicar M21 було розроблено цілу лінійку спецмашин ... Multicar став справжнім мультикаром. До 1978 року компанія випускала наступну модель — М24, яку замінила наступна модель М25.

У 1991 році державне підприємство «VEB Fahrzeugwerk Waltershausen» було приватизовано, в результаті чого утворилось Hako-Werke GmbH (Hako це скорочення від  Hans Koch & Son).

Дякуючи вдалому менеджменту підприємство динамічно розвивалося: збільшувались обсяги виробництва, з'являлись нові модулі. Зокрема, у 2001 році запущено нову лінійку машин Multicar Fumo (скорочення від FUnction and MObility), а в 2004 році спільно з «Krauss-Maffei Wegmann» було розроблено Mungo — колісний бронетранспортер.

Джерела світлин: https://en.wikipedia.org/wiki/Multicar

Фотогалерея