Історія Opel

Частина перша Через голки, шпульки та педалі до керма :)

Адам Опель з дитинства мав хист до механіки. На щастя (Адама і всіх нас...) його батько не намагався його «зламати» чи переконати, а відправив вчитись. П’ять років молодий Опель набирався знань і досвіду за межами рідного дому. А коли повернувся у рідне місто Рюссельсхайм заснував там підприємство для виробництва швейних машин власної конструкції. Сталося це 21 січня 1862 року - Адаму Опелю було тоді 25 років. Компанія ця досить динамічно розвивалась і досить скоро стала одним з найбільших виробників.

Побачивши у Франції велосипед Адам Опель дуже ним зацікавився і вирішив його усіляко популяризувати. Тому у 1886 році OPEL починає випускати ще й велосипеди. Велосипедами цікавився не тільки Адам Опель, його п’ятеро синів серйозно займалися велоспортом, брали участь у багатьох змаганнях і вибороли кілька сотень призів. Їздили вони, звичайно ж, на велосипедах OPEL. Ось така «тонка» реклама… і до речі: вона була дуже дієвою. За рік фірма виробляла (а значить продавала) понад 2000 велосипедів.

У віці 58 років Адам Опель помер і весь тягар сімейного бізнесу «ліг» на його дружину Софі Марі Шеллер та синів. І всі вони чемно запряглись і понесли цей непосильний вантаж, а щоб було легше вирішили собі допомогти … чимось на колесах і з двигуном :)

У 1896 році на заводі почали випускати мотоцикли.

А у 1899 році OPEL підписав угоду із Фрідріхом Луцманном (Friedrich Lutzmann), у результаті чого на заводі у Рюссельсхаймі виготовили автомобіль ручної збірки Opel-Patent-Motorwagen системи Lutzmann (потужністю 3,5 к.с. і максимальною швидкістю 20 км/год). Через два роки співробітництво із Лутцманном було припинено, натомість було підписано угоду із французькою фірмою Automobiles Darracq S.A. у результаті чого на заводі почали випускати авто під маркою «Opel-Darracq», з оригінальним кузовом Opel, оснащеним шасі та двоциліндровим двигуном Darracq.

І це був тільки початок :)

Джерела світлин: http://www.opel.com/company/history.html

Фотогалерея