Історія Volvo
Якщо б мене попросили охарактеризувати автомобілі марки VOLVO двома словами – я б сказав так: «Якість і надійність», якщо одним – то це було VOLVO ;)
Історія VOLVO вельми цікава і повчальна. Чому цікава? Все просто! По перше: будь яка історія цікава (якщо вміло її розповісти) і повчальна (якщо вміти слухати і хотіти щось почерпнути); по друге: це історія про VOLVO ; по третє: це історія успіху, а по четверте: вона має «зоологічний присмак»… а тепер все по порядку.
У 20-х роках минулого сторіччя у Швеції власного виробника автомобілів не було, але вже був попит (у 1925 році було ввезено понад 14,5 тис.), який намагалися замістити американськими Ford-ами. Але, в ті часи, ці авта (і інші, які були на шведському ринку) не витримували скандинавського клімату і доріг, та й якість їх «бажала кращого».
І тут - дуже вчасно – «зустрілись» два співробітники фірми "SKF" (фірма ця була відомим (у всій Європі) виробником підшипників).
У червні 1924 Ассар Ґабріельссон (Assar Gabrielsson) при випадковій зустрічі в кафе розказав свою ідею про створення автомобілебудівельної компанії Ґустафу Ларсону (Gustaf Larson). Ларсону ідея сподобалась і вони вирішили про це поговорити, але, він, напевне, не сприйняв це надто серйозно. Аж тут вони знову зустрілись 25 липня (цей день у Швеції носить назву день Якоба). На цей раз у ресторані Sturehof. В результаті чого вони домовились створити фірму. Ось як описав її Ґустаф Ларсон: "Я абсолютно випадково проходив повз ресторан Sturehof. Я побачив рекламу свіжих раків, і вирішив зайти всередину, де і побачив Ґабріельссона, що сидить на самоті перед цілою горою червоних раків. Я приєднався до нього, і ми взялися за раків з великим апетитом". Ось Вам і «присмак» ;). А Ви собі уявляєте, що було б якби не завезли в той день свіжих раків або забули їх розрекламувати?! Страшно подумати… ;(
Ґустаф Ларсон відповідав за технічну сторону проекту, Ассар Ґабріельссон – за фінансову. Власне за його власні кошти та кошти "SKF" через рік були зібрані перші 10 авто на заводі Galco s Stockholm. 10 серпня 1926 року А. Ґабріельссон переконав керівництво "SKF" вкласти додаткові кошти та надати кредит 1 000 000 шведських крон.
Перше серійне авто ÖV4, яке ласкаво називали Jacob (Якоб) виїхало із заводу Хисингену в Ґетеборзі 14 квітня 1927 року. Ця дата вважається офіційною датою народження не тільки VOLVO, але й шведського автомобілебудування.
Назва VOLVO (я кочусь на латині), мабуть, «тонко натякає» на те що, все починалося із підшипників, а от символ на емблемі – це і алхімічний знак, що позначає сталь, і «щит Марса». Гасло компанії «VOLVO» було і залишаєть актуальним :«Не ми винайшли автомобіль, але ми встановлюємо стандарти безпеки», бо це правда!
Ага, забув сказати, що в біології «щитом Марса» позначають самців, тобто «VOLVO» в собі несе ще й енергію Янь – чоловіче начало - (як сказали б наші китайські друзі).
Джерело світлин статті: http://www.volvogroup.com