Історія ВАЗ
У липні 1966 року Рада Міністрів СРСР і ЦК КПРС прийняли постанову про будівництво нового автомобільного заводу. Уже через місяць було укладено генеральну угоду між Міністерством зовнішньої торгівлі СРСР та італійським акціонерним товариством «Fiat» терміном на 8 років. Завод почали будувати у 1967 році у місті Тольятті, Самарська область. Перший серійний автомобіль випущений цим завод вважається ВАЗ-2101. Основою цієї моделі стала італійська “Fiat-124”. Експорт цих автомобілів розпочали з 1971 року. Пізніше провели конкурс на найкращу назву цієї машини. Назвали її “Жигулі”, але пізніше з цією назвою виникли проблеми. Крім того, що в іноземців не виходило правильно вимовити цю назву, в деяких мовах вона звучала ще й досить непристойно. У 1973 році з'явилась назва “Лада”, саме вона стала основним брендом “АвтоВАЗ”. У 1972 році розпочалось виробництво моделей ВАЗ-2102 та ВАЗ-2103. До 1974 завод встиг випустити стотисячний автомобіль моделі ВАЗ-2101. В середині 80-х на закордонних ринках почали продавати моделі 2105, 2107, 2104, та у Франції кожен четвертий імпортний автомобіль з кузовом універсал був від виробника ВАЗ. Ці ж машини продавались у Європі, Азії, Африці, Латинській Америці, Канаді та Австралії. До 1997 року ВАЗ встиг випустити 730 000 машин. Але як би не складалася ситуація для заводу, проблеми були. ВАЗ хотів покращити свою продукцію, адже на автомобільних ринках Росії почали з'являтися корейські, японські та інші іноземні марки машин, які одразу ж здобули більшої популярності ніж АвтоВАЗ. Завод мав почати виготовляти нові моделі, перша із яких стала “Lada Kalina”. Перші автомобілі цієї моделі з'явились у листопаді 2004 року.